Obavijest

Dragi posjetitelji, želimo Vam srdačnu dobrodošlicu na našu web stranicu. 

auta

auta

Ova web stranica postavljace naj bolja auta koja su izasla protekli 4 godine.

nova auta

nova auta

auta



nova auta
Prve fotografije osvježenog BMW-a M135i
 
BMW je prije desetak dana predstavio osvježene izvedbe modela serije 1, a sada su stigle i fotografije verzije koja čini sam vrh njegove ponude, odnosno verzije M135i. Poput ostatka ponude osvježeni M135i je dobio temeljio...
BMW je prije desetak dana predstavio osvježene izvedbe modela serije 1, a sada su stigle i fotografije verzije koja čini sam vrh njegove ponude, odnosno verzije M135i.
 
Poput ostatka ponude osvježeni M135i je dobio temeljio redizajnirani prednji kraj s novim svjetlima i dorađenom maskom motora, stražnja LED svjetla u obliku slova L, dorađeni poklopac prtljažnika i sl.
 
Kao i njegov izravni prethodnik M135i nakon facelifta i dalje djeluje poprilično neupadljivo te će ga od “obične” serije 1 s M Sport paketom vizualno razlikovati tek drugačiji završeci ispušnog sustava, srebrni retrovizori, obrubi usisnika zraka na prednjem braniku i slični manji detalji.
 
Pod poklopcem motora se nalazi unaprijeđeni 3,0-litreni turbobenzinski redni 6-cilindrični motor čija je snaga povećana za 5 kW, odnosno sada iznosi 240 kW, odnosno 326 KS, a najveći okretni moment od 450 Nm je dostupan između 1300 i 4500 o/min.
 
Izvedba s pogonom na stražnje kotače će do 100 km/h ubrzati za 5,1 sekundu sa standardnim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, odnosno za 4,9 sekundi sa 8-stupanjskim Steptronicom. xDrive izvedba će dolaziti isključivo sa spomenutim automatskim prijenosom te će do 100 km/h ubrzati za 4,7 sekundi. Najveća brzina svih izvedbi je dakako elektronički ograničena na 250 km/h.
 


nova auta
Ford sprema snažniju Fiestu. Stiže li Fiesta RS?
 
Ford je potvrdio kako namjerava u dogledno vrieme kupcima ponuditi još snažniju izvedbu mdoela Fiesta, odnosno verziju koja će snagom i performansama u ponudi zasjesti iznad verzije ST. Naime, radit će se o projektu novo.
Ford je potvrdio kako namjerava u dogledno vrieme kupcima ponuditi još snažniju izvedbu mdoela Fiesta, odnosno verziju koja će snagom i performansama u ponudi zasjesti iznad verzije ST.
 
Naime, radit će se o projektu novo osnovanog fordovog odjela Ford Performance koji je nastao spajanjem ranijih odjela RS i Ford Racing, a koji je najavio kako će do kraja ovog desetljeća lansirati čak 12 novih modela. Četiri su već poznata, odnosno riječ je o modelima Focus RS, GT, F-150 Raptor i Mustang GT350, a ostalih osam je za sada nepoznato, no jedan od njih bi mogla biti Fiesta RS.
 
Glasine o ovom automobilu kolaju još od predstavljanja sadašnje Fieste ST 2013, a sada smo dobili prvu naznaku kako bi spomenute glasine mogle postati stvarnost.
 
Konkretnije, šef Ford Performancea, Tyrone Johnson, je izjavio kako u Fordu planiraju snažniju verziju Fieste. Za sada nije otkrio radi li se o zamjeni za sadašnju Fiestu ST ili o hardcore RS modelu. Potvrdio je samo kako će se novitet temeljiti na trenutnoj šasiji te kako njegov dolazak na tržište možemo očekivati do 2017.


nova auta
KIA na salonu automobila u Čikagu predstavlja novi koncept
 
Kia Motors će 12. februara na salonu automobila u Čikagu predstaviti napredno konceptno električno vozilo s pogonom na sva četiri točka (e-AWD). Atraktivni terenac je nastao u Kijinom dizajnerskom studiju u Kaliforniji.
Kia Motors će 12. februara na salonu automobila u Čikagu predstaviti napredno konceptno električno vozilo s pogonom na sva četiri točka (e-AWD).
Atraktivni terenac je nastao u Kijinom dizajnerskom studiju u Kaliforniji, a namijenjen je svima onima koji vikendom rado pobjegnu u prirodu.
Koncept će nuditi šarolik izbor aktivnosti od skijanja i bordana do kampiranja ili brdskog bicikliranja, jer ovo robusno vozilo obuhvata suštinu avanturizma i obećava nezaboravne dogodovštine u prirodi.
 
Više informacija o konceptu će, naravno, biti dostupnih u narednim danima odnosno najkasnije 12. februara na njegovoj premijeri u “vjetrovitom gradu”.
 
Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 170 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.


nova auta
Volkswagen će u Ženevi predstaviti Golf GTD Variant
 
Volkswagen je objavio prve fotografije i tehničke podatke karavanske, Variant, izvedbe modela Golf GTD koja u osnovi, svojom motorizacijom i dizajnom, slijedi standardni hatchback. Konkretnije i ovaj model pokreće 2,0-litreni..
Volkswagen je objavio prve fotografije i tehničke podatke karavanske, Variant, izvedbe modela Golf GTD koja u osnovi, svojom motorizacijom i dizajnom, slijedi standardni hatchback.
 
Konkretnije i ovaj model pokreće 2,0-litreni 4-cilindrični turbodieselski motor koji razvija snagu od 135 kW, odnosno 184 KS pri 3500 o/min te najveći okretni moment od 280 Nm koji je dostupan između 1750 i 3250 o/min. Drugim riječima, Golfu GTD Variant je za ubrzanje do 100 km/h potrebno 7,9 sekundi, što ga čini 0,4 sekunde sporijim od hatchbacka, dok mu je najveća brzina neznatno niža od hatchbackovih 230 km/h.
 
Uz to što je poprilično brz za jedan karavan iz C segmenta ovaj je automobil i poprilično štedljiv s obzirom kako tvornički podaci navode prosječnu potrošnu od 4,4 l/100 km.
 
Nadalje, ovaj će se model od ostatka ponude razlikovati i GTD prednjim i stražnjim branikom, novom maskom motora, crnim krovnim nosačima, kromiranim završecima ispušnih cijevi, standardnim 17-colnim Curitiba, odnosno opcijskim 18-colnim Nogaro alu naplacima, standardnim bi-ksenonskim svjetlima i sl, dok je zahvaljujući preinakama ovjesa podnica niža za 15 mm.
 
Interijer je također sportski uređen, odnosno prenijet je iz hatchbacka. Dakle, ističu se sportska sjedala, nove presvlake, pedale od nehrđajućeg čelika te razni drugi ukrasi specifični za GTD izvedbu.
 
Službena premijera će biti održana na predstojećem ženevskom auto salonu, a prve isporuke će uslijediti odmah zatim. Knjiga narudžbi u Njemačkoj je već otvorena, a cijena mu kreće od 31,975 Eura